Krkonoše

Počet návštevníků
trasa pro horské kolo
Ergis ID: 467

Vrchlabí - Strážné - Vrchlabí (horské kola)

zvětšit obrázek: Vrchlabí - Strážné - Vrchlabí (horské kola) * Krkonoše

Vrchlabí Krkonošské muzeum - Tři domky - Vrchlabí Krkonošské muzeum - Tři domky

podrobná mapa

Vydáme se od parkoviště ve Vrchlabí před Třemi domky směrem na Špindlerův Mlýn po hlavní silnici. U prodejny automobilů Opel doleva a dále směrem na Špindl. Zruba po 500m doprava směrem na Strážné po asfaltové silnici. Za první zatáčkou doleva (modré značení).

Zhruba po 2km, na začátku lesa, se držíme vlevo na lesní cestě. Tu následujeme až do konce. Doleva na asfaltovou silnici až ke kostelu v Horních Herlikovicích. Za kostelem ostře doprava směrem na Strážné. Ve Strážném na parkoviště a poté se držíme pravé strany směrem na Vrchlabí. Po zhruba 200m lehce doleva na lesní cestu. Tu následujeme a zhruba po 2km okolo pár domků, přelezeme plot a jedeme doprava po louce dolů. U brány zahneme doprava (žluté značení). Po 1km doprava po pěšině (modré značení). Technicky středně náročný sjezd skrz les.

Na vyvýšeném kopečku se držíme lehce vpravo (modré značení) podél stromů. Zde pokračuje cesta po louce a může být po deštivých dnech trochu blátivá. Okolo motokrosové dráhy, krátkým sjezdem k potoku. Zde přebrodíme potok a následujeme pěšinu. Podél sjezdovky dolů do Horního Vrchlabí. Na začátku asfaltové silnice mezi rodinnými domky rovně a zhruba po 20m doprava k hlavní silnici a doleva po hlavní silnici až na parkoviště u Tří domků, kde naše tůra končí.