Krkonoše

Liczba zwiedzajšcych
trasa dla rowerów górskich
Ergis ID: 461

Kolem Jankova vrchu (horské kolo)

powiększyć obrazek: Kolem Jankova vrchu (horské kolo) * Karkonosze

Vrchlabí Karkonoskie Muzeum - Trzy domki - Vrchlabí Karkonoskie Muzeum - Trzy domki

mapa szczegółowa

Od parkoviště ve Vrchlabí před Třemi domky směrem na Špindlerův Mlýn po hlavní ulici. U prodejny automobilů Opel doleva a dále rovně směrem na Špindlerův Mlýn. Zhruba po 500m doprava směr Strážné po asfaltové silnici. Pokračujeme asi 1,5km dokopce, kde v prudké levotočivé zatáčce zahneme doprava na malou asfaltovou komunikaci. Po dalších zhruba 2km doprava na lesní pěšinu (modré značení).

Zde následuje technicky středně obtížný sjezd skrz les. Poté přebrodit malý potůček a držet se v pravo. Lehké stoupání skrz les. Na kopci se držíme lehce v pravo a jedeme podél stromů. Zde pokračuje cesta po louce a po deštivých dnech tu může být dost mokro. Okolo motokrosové dráhy a krátkým sjezdem dolů opět k malému potůčku. Znovu přebrodíme a následujeme pěšinu. Podél sjezdovky a dolů do Horního Vrchlabí.

Na začátku asfaltové silnice mezi rodinnými domy rovně a zhruba po 20m doprava k hlavní silnici a dále doleva po hlavní silnici na parkoviště u Tří domků.